TISDAG.


APELSNJAKTEN..

idag är det tisdag och jag har jobbat ett par timmar.. och så nu är jag äntligen hemma, till middag idag serveras potatismos och stekt falukorv...jammy.
men det va så att igår så skickade jag sms till sjuklingen ted, skulle då skriva ordet "apelsin", men dte fanns inte med.. trodde ju inte att detta var sant.. men jo då, det fanns inte med. inte i min sony, inte heller i mattias nokia, mycket intressant! konstigt konstigt..
varför., ett vanligt ord, en vanlig frukt som apelsin borde ju verkligen finnas med. tycker iaf jag.
annars idag har det varit lugnt.. ska äta med mattias som sagt, och vad det blir vet ni ju redan..sen träffa ted.. kommer vara så länge till ja träffar honom nästa gång.. och det är ju lite tråkigt. kommer verkligen att sakna honom.. oasett om jag vill eller inte.. känns inte riktigt som om jag kan bestämma det. och båda vet ju att snart kommer vi förlora varandra.. det är ju tydligen bestämmt så. och vi har jui enats om att det är det bästa.., men för vems skull då? ja duu.. inte fan vet jag. men jag hoppas bara av hela mitt hjärta at det verkligen blir bra. för ted är, ja vad ska man säga. han är tryggheten själv...nä han är vid ens sid behöver man te vara rädd., inget kan skada dig, ingen kan göra dig illa... bara du o han!
så är det..
nu får jag inte blogga mera.. ska kolla påanna holt!
chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0