TISDAG.

i helgen va det en liten konstnär som visade en av sina bättre sidor..

...ja om det nu är hans bästa sida vet jag inte..äåterstår och se...

eehh..

jaaa, hans bästa sida va det nog inte. men som tur är, så har denna söta lilla konstnär en underbar vän som gärna hjälpte till att fixa detta lilla sne målande..och gjorde det till någe bra..

som en god vän sa "det kommer inge ont utan att ha något gott i sig..." (/mattias www.thetias.blogg.se)

ja se själva...
 
design al'a jennie&ted.

ja jag tycker det blev bra iaf...

nu kan man snacka om att hon blev en skönhet. hoppas hon och ägaren gillar sitt nya utseende!!

ja nnars då.. jo tack. livet leker. känner mig lite klen och inte alls på humör. funderade på att skrapa ihop ett par slantar och ta mig ut och träna lite, simma och sola..men vet inte, har egentligen inte råd med sådant lyxeri.
kanske får nöja mig med någe billigare, typ powerwalk..
idag va det en unge på förskolan som frågade om jag hade barn..jag svarade att jag va lite väl ung, skulle bli lite ändre först svarade jag., då sa hon. det är lugnt, du blir snart gammal!!! men tack för den! haha.. barn kan ju vara lite söta!

-----;-@

Kommentarer
Postat av: Mattias

Den Svarta Faran är här!!

2008-12-09 @ 18:49:27
URL: http://thetias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0