TISDAG.

FULLT ÖS MEDVETSLÖS. ÖNSKAR MATTIAS SLUTA JOBBA, NU NU NU!!
HÄR ÄR IAF VAD VI ÅSTAKOMMIT




jaaaa.. det va ju en del.. men mera blir det. jag som verkligen brukar älska julen känner inte alls inför detta.. som liten pirrade det i magen för att man skulle få paket., oh skulle man få det man verkligen önskat sig..? ja dte va ju frågan.. spännigen ökade., skulle tomten komma.. hmm.. ja inte visste man.. oh skulle det snöa natten till julafton? när man blev lite äldre (hmm. 21) så fanns den pirrande känslan kvar i magen, dock inte av samma anledning.. utan då istället för att man skulle få ge bort presenter.. oh det är ju mysigt.. men i år.. så har jag inget pirr alls.. det gör mig ledsen..känner enbart stress och panik. vill inte mera.. lust att bara stänga ute allt.. hyra film!! men nej nej., hit o dit ska man o far o fläkt! så trött. vill inte... har nog aldrig varit så ledsen och deprimerad i hela mitt liv!! fy fan!

nu är det inte många timmar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0