SÖNDAG.

DALLEN, JA HAN FYLLDE 30 ÅR IGÅR. GRATTIS TILL DIG. OCH HOPPAS VERKLIGEN ATT DU TAR HAND OM DINA NYA DJUR, HAMMARBY FISKARNA!!

dagen började med att jag och mattias skulle ta oss ned på staden och köpa lite saker till kvällens "dallen-firande".
så ser ju inte så fruktansvärt laddad ut..men jag visste ju att vi bara skulle ner snabbt sen hem o ligga i soffan o glo på "graven"...sååå spännande.

när jag hade druckigt lite, kunde jag tydligen både kissa och ta kort samtidight... samtidigt som jag håller min hand helt mongo.öh!

sen sjöng vi "ja må han leva, ja må han leva, jaaaa må han leva uti hundrade år...."
(dallen i vitt...no shit)

vi va iallafall förbannat snygga och matchade varandra. svart och lila! verkligen super hett.
lilla lillebror körde oss ut till ryssbergen där festen skulle hållas.. jag skulle då hålla i dallens blivande hammarbyfiskar..bara det att vattnet gärna hoppade ut lite på min kjol.. blev lite blöt. rackarns!!

kvällen slutade med att både jennie och mattias gjorde bus. och blev lite sentimentala.. tur att vi tycker om varandra så myclket att vi förstår också! aaajha...hur som haver.. någon som verkligen gjorde ett bus inatt va ted. men det är ju en historia för sig själv.. återkommer med det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0