samma dag...

....jaaa påhittigt, men har under dagens lopp kommit på en del saker jag ville dela med er alla.. bla..


...nämligen detta!! hemma hos mattias!
ja det är en snus!! en SNUS!
vad är grejen.. mattias håller på att måla om hemma...ja visst, han har lagt ut en "pappersduk" längs väggen.. som då är bredvid sängen.. inge fel med det. men man behöver väl inte spotta ut snuset där för de..? eller?
säg om jag har fel..så jag va fruktansvärt snabb med att ta fram kameran...och lika snabb va nästan han på att ta bort snusarna..men han missade en.. och den fångade jag...ah på bild!


ja och annars då.. jo jag har funderat lite på ett par saker.. bla årets julkalender, efterssom jag jobbar en del med barn just nu.. så berättar dom lite vad denna super crapiga kalender handlar om.., tomten sitter efter 10 avsnitt i fängelse. jaha? okey.., men är inte tomten en god figur i barnens ögon..?  trodde iaf jag.. den heter iaf    "skägget i brevlådan"   .,ja titeln är så.. intressant. nä men jag försökte ge det en chans.. men behövde inte ens se ett helt avsnitt för att fatta att detta verkligen i nte va ett programm mina barn(när jag har barn..) skulle få se.. aldrig! är det något fel på att börja sända lilla teskedsgumman igen..? eller trolltider..öh..troll...trolltyg i tomteskogen..!? ah minns att jag tyckte att dte va bra iaf.. det va ju riktigt bra kvalite.. det va ju bra. eller pelle svanslös.. varför inte låta astrids böcker göra succse..oj, nu låter det som astrid är en av mina bättre vänner..,menar ju givetvis astrid lindgren. pippi, emil, ronja.. mio min mio... kom igen. där har vi bra tv för barn. dagens tv är bara skit!! rent av förjävligt. konstigt ritat..fult.. dubbat och tråkigt!! suck.. det va bättre förr.. eller...??

...ja enligt reklamen på tv kanske det inte va det.., man fick ju röka inne, det fanns inte färgtv..osv.. men sen är det ju nämnvärt att det heller inte va lika komplicerat förut. inte i min mening iaf.. hur som helst.. fröken kaijser är trött.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0