ONSDAG.

idag är jag på en förskola i stigtomta. ví har varit ute i 2½ timma och lekt i skogen., och vad som finns där till. alla barnen hade efen matsäck med sig, sen satt vi i en ring och tränade på jul-låtar...mysigt. dom är jätte duktig..sen när vi kom in va det dags för lunch, det bjöds på Ratatouille...(observera att jag kunde stava till det...) jätte konstigt tyckte barnen.. det är ju en film! eeeh dah! smarta kids!
__________________________________
jag och mattias här även kommit fram till att jag skriver som en påse skit med tangentbord..missar bokstäver, och ibland lägger jag till lite som jag verkar tycka..eller snarare mina fingrar.. dom kanske är för feta..!? hmm..
crapilicrap är det iaf...
så vi beslutade att det va det som va charmen med min blogg, att den kan vara lite svår att tyda ibland..men läser man ofta så lär man sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0