JULAFTON!


då va det dags. julafton. har lite ont i magen.. känner inte alls för detta.. mer närvös än spännande pirr. känns som om folk förväntar sig mera än vad jag klarar av i år..oh det är lite jobbigt. men ska snart bli hämtad av lillebror..åke hem, poppa popcorn till mitt och pappas fina pepparkaks hus.. samt göra en matchande marsmellow snö gubbe till the house.! släkten kommer vid två tiden.. uuh! hur fan ska man orka detta!! jag har då ingen aning! jag önskar bara av hela mitt hjärta att jag kan gå o-sårad genom julen. det vore fint! men man vet ju inte..allt verkar ju bara gå emot mig... allt är emot mit o ted. varför kan han o jag inte bara få skiljas som vänner..? nej istället finns det kräk som bara vill ha sönder mig. mitt hjärta och ted´s hjärta. det är ju helt sjukt. helt sinnes.

ted, du kan lita på mig till 100% (max), det har du mitt ord på. oavsett vad som händer så kommer jag aldrig att svika dig, eller bryta ett löfte. god jul vännen!

till alla andra nära o kära önskar jag också en god jul och ett riktigt gott nytt år!!
hoppas att ni får en fin dag med god mat, trevliga sällskap, kanske ett paket..tyvärr kan vi inte göra så mycket åt att det inte är snö.. kasnke kommer den till mellandagarna.. jag önskar mig det iaf.
♥♥♥
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0