FREDAG.

idag har det hänt lite kul saker...
1, jag står och håller i mattias väska.., är sjukligt kissnödig..och jag ber honom.. snälla säg inget roligt.. då börjar gärna hans väska vibrera.. ooh!! jag lovar att ni trodde att det va precis samma sk som jg blev rädd att det va.. men nej då., så skoj skulle vi tydligen inte ha det.. det va en rakapparat.. jätte tråkigt!
2, på city gross hände också en otroligt rolig sak.. ett stort berg av blockchoklad ligger framför oss.. på skylten står "BLOCK LJUS, 14kr" hahahahahahahaha!!!! haha!! hur kul som helst.!!
3, jaa. lilla mattias la sin fot i maten!!
4, jag är ganska rolig..näe men det är kul där jag är liksom =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0